zondag 1 maart 2015

Around the World

Vandaag is het weer de eerste van de maand en dat betekent een nieuwe challenge bij Around the World Stampin' Up Challenges (klik!)

Deze keer een hele leuke sketch:
Ik ben dol op strepen, dus ik ben meteen aan de slag gegaan:
Het gestreepte papier is van de DSP papar stack Stacked with Love. Erop heb ik wat Melon Mambo dots gestempeld welke afkomstig zijn uit de stempelset Perpetual Birthday Calender. 
Deze set is zo veelzijdig en niet alleen geschikt voor het maken van kalenders. 
De labels heb ik gemaakt en bestempeld met de From the Garden stempelset en uitgestanst met de Handpicked Framelits dies. Ook zo'n set die je met 15% korting kunt kopen als je de bundle kiest.

Ja, en zwart wit laat zich natuurlijk zeer goed combineren met diverse kleuren. Ik heb gekozen voor wat fellere kleuren, Melon Mambo en Coastal Cabana.

Verder nog een leuk nieuwtje!
Sale a Bration gaat de laatste maand in, maar Stampin' Up! heeft besloten om nog 4 extra items toe te voegen die je ook kunt kiezen als Sale a Bration kado! Hoe gaaf is dat?
Hieronder zie je de items (klik op de foto voor een vergroting):
Wat een gave nieuwe items he? De andere blijven natuurlijk ook nog te kiezen. Ik denk dat ik voor de Baker's Twine en knoopjes ga, maar ook de For Being You stempelset vind ik erg leuk.... Dat wordt lastig kiezen!

Wil jij ook gratis cadeaus kiezen? Doe dan een bestelling van min. 60,- voor 31 maart en je mag 1 of meerdere cadeaus uitkiezen!
Ik ben benieuwd welke jouw favoriet is....

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Inkt: Coastal Cabana, Melon Mambo, Basic Black,  paperstack
Papier: Coastal Cabana, Basic Black, Whisper White, Stacked with Love DSP, Tissue Paper
Stempelsets: Perpetual Birthday Calender, From the Garden, Fine Feathers
Overig: Handpicked Framelits, Mini Treatbag Framelits, Candy Dots, Coastal Cabana Thick Baker's Twine, Stacked with Love washitape


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS