woensdag 1 april 2015

Around the World Stampin' Up! Challenges

Welkom bij een nieuwe challenge van Around the World (klik!)!

Deze keer een leuke inspiratie foto:
Toen ik dit plaatje zag, gaf me dat een echt voorjaarsgevoel. En daarbij horen zachte pastels en bloemen, vind ik.
Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan. Als kleurenpalet koos ik deze keer Sahara Sand, So Saffron, Pistachio Pudding, Very Vanilla en Tangelo Twist. 
Deze kleuren komen uit de Project Life-kaartenset Little Moments (€ 17,95, art.nr. 135299, pag. 189). Die zijn niet alleen zeer geschikt voor een baby-album, maar zeker ook goed te gebruiken op een kaartje!
De stempelset Garden Party (€ 18,95, art.nr. 134000, pag. 138) gebruik ik niet heel vaak. Terwijl ik hem toch echt heel erg leuk vind! De bloemetjes geven echt een voorjaarsgevoel... Het is wel even knippen (helaas zitten er geen dies bij), maar dan heb je ook wat.... 
En hoe zit het met jou? Al in voorjaarssfeer?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Very Vanilla, Whisper White, So Saffron
Inkt: So Saffron, Sahara Sand, Pistachio Pudding, Tangelo Twist
Stempelset: Garden Party, One Tag Fits All, Teeny Tiny Sentiments
Overig: Project Life cards Little Moments, Designer Buttons Subtles & Neutrals, Basic Hodge Podge Clips, Calypso Coral Pompom Trim



1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS