woensdag 17 juni 2015

Taartje?

Allereerst welkom aan alle nieuwe volgers en bezoekers van mijn blog! Superleuk dat je een bezoekje brengt!
Ik hoor graag je ideeen of mening op mijn creaties, dus als je wilt, laat dan onderaan een berichtje achter. Dat vind ik heel leuk!

Vandaag een lekker stukje taart gemaakt met de Cutie Pie thinlits (art.nr. 138273, € 42,-, pag. 171).
Wat wie houdt er nu niet van taart?
Deze thinlits zijn zo leuk! Weer een mooie aanwinst voor mijn doosjes-verzameling....
Dit keer heb ik de punt versierd met het mooie Pretty Petals DSP. De bloemetjes heb ik uitgeknipt en geclusterd op het doosje geplakt. 
De scallop rand die je ziet, is onderdeel van de framelits-set. Er zit zoveel extra bij!
Om het doosje heen heb ik het Dotted Lace Trim in Mint Macaroon gedaan. Dit lint is heel delicaat en je kunt er mooie, grote strikken mee maken. 
Dus.... Wie heeft er nog zin in een stukje taart?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Very Vanilla, Watermelon Wonder, Pretty Petals DSP
Inkt: Mint Macaron, Melon Mambo Stampin' Write Markers
Stempelset: Homemade for you
Overig: Dotted Lace Trim Mint Macaroon



2 opmerkingen:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS