zaterdag 25 juli 2015

Gek op Stampin' Up!

Veel mensen vragen zich af waarom ik Stampin' Up! nu zo leuk vindt. Er zijn zoveel leuke merken op de markt....
Tsja.... Behalve het makkelijk combineren van inkt, papier, embellishments, stempelsets en dies is dat toch ook zeker iedereen die ik erdoor heb leren kennen!

Door mijn hobby te delen heb ik veel mensen leren kennen en er leuke vriendschappen aan over gehouden. Dat maakt het voor mij dus echt de kers op de (hobby-) taart!

Ik ben demonstratrice (klik!) geworden omdat ik het juist zo leuk vind om ideeën met anderen te delen en om mensen deze leuke hobby te leren ontdekken. Het geven van party's en workshops in mijn vrije tijd vind ik zo leuk om te doen!
En het mooie is dat ik op deze manier mijn hobby betaalbaar houd en er zelfs een leuk zakcentje aan over houdt.

Zit jij ook te twijfelen om deze stap te nemen? Doe het gewoon!! Je zult er zeker geen spijt van krijgen; want ook jij kunt daardoor je hobby betaalbaar houden. Al is het alleen maar voor de 20% korting die je op iedere bestelling krijgt.... Je bent verder tot niets verplicht.
Wil je toch meer, dan kun je er zelfs een leuk zakcentje mee verdienen. Hoe? Ik leg je graag alles uit!

Instappen als demo
Mocht je in willen stappen, dan schaf je een starterkit aan van € 129,- die je mag vullen met alle artikelen uit de catalogi twv € 179,-!! Alleen daarom al een reden om het te doen.
Nog niet overtuigd? Wat dacht je dan van het volgende:
Bestel jij zelf of samen met vriendinnen voor minimaal € 200,- in een keer, dan verdien je Stampin' Rewards van 10% van je totaalbedrag! Met deze waarde kun je natuurlijk leuke spullen uit de catalogi uitzoeken, maar je kunt ze ook gebruiken voor de Starterkit!

Stel; je doet een bestelling voor € 200,- in een keer. Je krijgt dan dus 10% Stampin' Rewards, dat is € 20,-.
Deze € 20,- kun je dus ook in mindering laten brengen op je starterkit, dan kost deze je dus maar € 109,-, maar je mag nog steeds uitzoeken voor € 179,-!! Dubbele deal dus, zeker als je bedenkt dat je elke volgende bestelling als demonstratrice zult gaan plaatsen met maar liefst 20% korting!

Hieronder de Stampin' Rewards -tabel, je korting kan dus nog groter worden! Komt die Big Shot toch echt heel dichtbij... :-)
En vanaf 1 augustus as. verloot Stampin' Up! ook nog eens een zeer exclusieve stempelset onder de eerste 20 nieuwe demo's!
Deze set is verder niet in Nederland verkrijgbaar, en oh wat is ie leuk!
Mocht je nog vragen (klik!) hebben, stel ze gerust, graag zelfs! 
Meteen inschrijven? Dat kan ook, klik dan op deze link (klik!) en schrijf je snel in! Wie weet behoor jij ook nog tot de eerste 20 die deze mooie set ontvangen...

Ik hoop je snel te mogen verwelkomen in ons gezellige team!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS