zaterdag 12 maart 2016

Bloghop Around the World Stampin' Up!


Vandaag een nieuwe bloghop van over de gehele wereld met Around the World!
Deze keer staat onze bloghop in het teken van bloemen. Het voorjaar komt er tenslotten weer aan.

Ik merk al dat het al langer licht is, als ik vanuit mijn werk naar huis rijd, is het gelukkig niet meer donker. En de vogels zijn ook 's ochtends en 's avonds weer druk bezig met fluiten. Ik hou ervan!

Hieronder dan mijn kaartje, een all-white deze keer. Ik liet met inspireren door een youtube-filmpje waarin veel wit in een lay-out werd gebruikt en dacht: dat kan ik wel vertalen naar een kaartje!

De bloemen zijn van de Botanical Builder Framelits set. Verder is er eigenlijk niet veel aan toegevoegd. Beetje stipjes stempelen als achtergrond en wat bling en klaar! Meer heeft het ook niet nodig, toch?

Nou, hop gezellig verder naar mijn Stampin' Up! collega's. Hieronder de lijst met alle prachtige creaties.

Marie-Josée Trudel (Canada)
Alisa Tilsner (Australia)
Julie Davison (United States)
Helen Read (United Kingdom) 
Miriam van Eyden (Netherlands)
Kristine McNickle (New Zealand)
Anke Hämsch (Germany)
Liz Goldhawk (Canada)
Cécile Ortiz (France)
Barbara Meyer (Austria)

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White
Inkt: Smokey Slate
Stempelset: Botsnical Blooms
Overig: Botanical Builder Framelits, Jewel Rhinestones, Candy Dots Neutrals

9 opmerkingen:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS