vrijdag 1 juli 2016

Giftwrap pocketletter

He hallo daar!

Sinds kort ben ik "lid" van een internationale pocketletter-groep op Facebook, HND Happy Mail (klik!).
We sturen elkaar ad random, dus zonder voorwaarden of volgorde, een leuke happy mail. Dat kan van alles zijn.

Ik heb er eentje van Nae mogen ontvangen:

En dat is het leuke van een pocket-letter, er zitten allemaal superleuke goodies bij!
Nae had ook nog een superlief kaartje erbij gedaan:
Echt een verwennerij!
Natuurlijk moest ik er ook eentje terugsturen. Helaas ging het processfilmpje waarin ik de pocketletter maak, verloren. Maar gelukkig hebben we de foto's nog:

En dit alles moest natuurlijk ook mooi ingepakt worden! 
Nou, gelukkig is dat filmpje wel gelukt!
Hieronder het processfilmpje en een foto van het eindresultaat:



Ook Nae heeft een processfilmpje gemaakt van mijn pocketletter! Dat geeft je meteen een heel goed beeld van wat een pocketletter precies is.
Ik vond het superleuk om te krijgen en om te maken! Doen jullie ook aan happy mail/pocketletters?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS