zaterdag 18 februari 2017

Lente...

Hallo allemaal!

Ik heb zo'n zin in de lente.... Jullie ook?
Met dat gevoel in mijn achterhoofd heb ik onderstaande set gemaakt.

Het ruitje in Sweet Sugarplum van het Succulent Garden -dsp (art.nr. 142778, € 13,50, pag. 21) vond ik echt lente-achig aandoen. Deze kleur deed me denken aan mooie, paarse tulpen. Ik combineerde het met goud en zwart/wit (uiteraard!). 

Hier zie je de details op het kaartje goed:
In mijn Artisan-doos die ik onlangs van Stampin' Up! mocht krijgen, zat deze mooie Dragonfly Dreams -bundle met deze geweldige dies! 
De libelle heb ik uitgestanst met het kleinste exemplaar. Ja, kleinste, want er zit nog zo'n mooie, extra grote libelle in! 
Wat is ie mooi he?

En ja, als je zo lekker bezig bent, dan maak je er meteen een giftset van. Ik maakte het doosje met de Window Shopping -bundle (art.nr. 144743 cl, € 57,50, pag. 43). Erbij zit een leuke stempelset, maar deze keer koos ik alleen voor de dies waarmee ik het doosje maakte.

Morgen ben ik jarig, dus misschien doe ik hem mijzelf weel kado met lekkere bonbonnetjes erin of zo.
Feestelijk is ie wel, dit doosje! 

Dan nog een kleine mededeling:
Aanstaande vrijdag geef ik de workshop Memorek (klik!). Er zijn nog een paar plekjes over, kom je ook gezellig mee doen? Opgeven kan hier (klik!).

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Sweet Sugarplum, Gold Foil paper, Succulent Garden dsp, Inside the Lines dsp (SAB), vellum
Stempelset: Dragonfly Dreams, Window Shopping
Inkt: Sweet Sugarplum, Versamark
Overig: Cupcakes & Carosels Embellishment Kit, Sending Love Embellishments, Gold Thread, Succulent Garden Ribbon Combo Pack, Enamel shapes, Detailed Dragonfly Thinlits dies, Window Box Thinlits dies, Delicate White Doilies, Sunshine Wishes Thinlits dies



1 opmerking:

  1. Wauw, wat een mooie set! De kleurtjes roepen bij mij inderdaad de lente op ;-) Mooie details ook. Ik zou ze zeker aan jezelf cadeau geven, dat verdien je helemaal! Veel plezier voor morgen alvast!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS