maandag 17 april 2017

Hello Friend

Vandaag heb ik een vrolijk bloemenkaartje voor jullie.
De bloem heb ik ingekleurd met de Watercolor Pencils. Dat is even oefenen voor mij, ik heb niet eerder met aquarelpotloden gewerkt.
Ik kwam erachter dat ik het prettigst vind inkleuren als ik een beetje met potlood aanzet op de randjes en de kleur dan verspreid met mijn aqua-painter. Zo kan ik heel gedetailleerd kleur toevoegen als het nodig is. 
De tekst was een probleempje, want ik wist niet welke tekst ik erop zou zetten. Uiteindelijk is het dus Hello Friend geworden. Simpel, maar voor alle gelegenheden bruikbaar. Binnenin kun je dan bv nog Happy Birthday oid zetten.

Nou, ik ben benieuwd wat je ervan vindt geworden!

Fijne tweede Paasdag!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS