dinsdag 9 mei 2017

CASE study: Happy new home!

Vandaag een kaartje voor een nieuw huis. Ik heb me hierbij laten inspireren door Krista Driessen van Zo Kris (klik!). Zij maakte zulke leuke kaartjes met de Large Letter dies!
Volledig ge-CASEd dus deze kaart.
In scrap-termen betekent dat copy and share everything, en dat is dus precies wat ik gedaan heb!

Voor dit kaartje heb ik de Brick Wall embossing folder gebruikt. De steenprint vond ik wel heel erg toepasselijk voor een nieuw huis!

De letters heb ik nogmaals uit fun foam (van dat sieradenrubber) gestanst zodat de letters mooi dik worden.
Nu maar hopen dat de ontvanger het kaartje leuk vindt....

Sneak Peek dag
Er zijn nog wat plekjes vrij voor de Sneak Peek dag op vrijdag 26 mei en zaterdag 27 mei.
Hier (klik!) vindt je alle info terug. Meld je wel snel aan, want het is zo vol!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, DSP Paper Stack Neutrals
Stempelset: Jar of Love, Labeler Alphabeth
Inkt: Flirty Flamingo, Pool Party, Dapper Denim, Lemon Lime Twist, Tranquil Tide, Rose Red
Overig: Brick Wall embossing folder, Everyday Jars framelit dies

1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS