vrijdag 16 juni 2017

Nieuwe goodies (en process video)!

Hallo allemaal!
Hoe staat het met jouw verlanglijstje uit de nieuwe catalogus?
Ik heb inmiddels een hoop in huis, en heb ook al wat kunnen maken. Helaas niet veel, want ik kan niet lang zitten door een hernia.

Maar 's avonds heb ik wel wat tijd gehad om het een en ander te maken. Hieronder alvast de eerste projectjes die al een tijdje klaar lagen.
Laten we beginnen met deze lay-out van mijn kat Mara.
Ze is onlangs 20 geworden, een respectabele leeftijd voor een kat. Dat moest natuurlijk vast gelegd worden!
Voor deze lay-out gebruikte ik met name de Happy Birthday Gorgeous -set die ik je gisteren ook al liet zien in de bloghop van het Artisan Design Team.
Wat is dat toch een leuke en veelzijdige set!
Hieronder een close-up van het schattige poesje van de stempelset Pretty Kitty (art.nr. 141864, pag. 49, € 24,-). Die mocht natuurlijk niet ontbreken op deze lay-out!
De kleuren die ik gebruikte, zijn Peekaboo Peach, Berry Burst en Lemon Lime Twist. Die knallen zo lekker met elkaar....
Hieronder het process-filmpje:


Voor de sneak peek dag had ik een aantal projecten voor de deelnemers gemaakt. Hieronder zie je er eentje: 
Een leuk kratje met twee kleine kaartjes erin! Hiervoor hebben we gebruik gemaakt van de Wood Textures suite (pagina 158 en 159).
De kleurencombi Lemon Lime Twist en Berry Burst doet het ook goed in combinatie met het houtmotief van het kratje!

De komende dagen zul je meer projectjes tegen komen, dus houd mijn blog in de gaten!
Tip: als je de app Bloglovin' download en mijn blog in je leeslijst zet, mis je nooit meer wat!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Lemon Lime Twist, Peekaboo Peach, Wood Textures dsp, Fresh Florals dsp
Stempelset: Pretty Kitty, Happy Birthday Gorgeous, Letters For You, Number of Years, Wood Words
Inkt: Lemon Lime Twist, Berry Burst, Peekaboo Peach
Overig: Delicate White Doilies, Enamel Shapes, Large Numbers framelits, Large Letters framelits, Wood Crate framelits, Finely Woven Ribbon Lemon Lime Twist, Linen Thread, In Color Bitty Bows, In Color Glitter Acrylic Shapes

1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS