donderdag 20 juli 2017

Artisan Design Team Bloghop: Colorful Season

For translation, use the Google Tanslate -button on the right

Als het goed is, ben je via de blog van Mindy Bingamon hier gekomen.
Vandaag een bloghop die in het teken staat van de Colorful Seasons -suite (zie pag. 146 en 147).

Ik ben deze keer bezig geweest in mijn Traveller's Notebook (TN). 
Dat is een leuk, klein formaat om op te scrappen:

Deze Colorful Seasons-set is, zoals de naam al doet vermoeden, heel geschikt om het hele jaar door te gebruiken.
Voor mijn TN-layout heb ik dan ook gekozen voor de cherryblossom stempels en dies. Lekker lentegevoel (hoewel het nu als je dit leest, al zomer is...)!
De kleuren die ik heb gebruikt zijn Berry Burst en Powder Pink. Net als de Snapchat-bloemen om mijn hoofd!
 Er zitten veel leuke dies in deze set, zoals ook dit mooie eikenblad. Met de Glitter Enamel Dots heb ik kleine accentjes toegevoegd. Achter mijn foto heb ik een kaartje gebruikt uit de Memories & More set Color Theory. Ideaal om te lagen achter je foto!De mooie scallop die je onder mijn foto uit ziet komen, komt ook uit deze set. De dies alleen al zijn zo ontzettend veelzijdig! 



Nou, hop je snel verder naar Paula Dobson (klik!)? Zij maakt zulke mooie dingen, je raakt vast geïnspireerd! 

  
Hieronder nog onze complete bloglijst:

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Powder Pink, Berry Burst, Color Theory dsp stack, Fresh Florals dsp stack
Stempelset: Colorful Seasons
Inkt: Berry Burst, Powder Pink
Overig: Seasonal Layers thinlits dies, Layering Squares thinlits dies, Glitter Enamel Dots, Color Theory Memories & More cardpack, Delicate White Doily

5 opmerkingen:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS