donderdag 17 augustus 2017

Artisan Design Team Bloghop: Sharing Sweet Thoughts

For translation, use the Google Tanslate -button on the right

Als het goed is, ben je via de blog van Mindy Bingamon hier gekomen.
Vandaag een bloghop die in het teken staat van de set Sharing Sweet Thoughts (pag. 233).
Van elke verkochte set gaan € 2,25 naar het Ronald McDonald Huis! Een set waarbij je meteen een heel goed doel steunt, dus!

Dit is het kaartje wat ik met deze set heb gemaakt:


Ik liet me hierbij inspireren door het simpele design van deze set. De lieveheersbeestjes, zijn ze niet schattig? 
Ik heb de vlinders, lieveheersbeetjes en de takjes gestempeld, ingekleurd met mijn Stampin' Write Markers en uitgeknipt.
Achter het glazen potje zit een vellum cirkel, die zie je op de foto wat minder goed. 
Voor een extra kleurexplosie heb ik er het leuke Lemon Lime Twist Ombre Ribbon achter verwerkt.

Een simpel kaartje, maar met een groot gebaar!
Ik ben benieuwd of jij deze set ook hebt en wat jij ermee hebt gemaakt? Laat gerust je bloglinkje achter, ik kom graag bij je kijken!

Nou, hop je snel verder naar Paula Dobson (klik!)? Zij maakt zulke mooie dingen, je raakt vast geïnspireerd! 

  
Hieronder nog onze complete bloglijst:

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White Thick Cardstock, Whisper White, Wood Textures dsp
Stempelset: Sharing Sweet Thoughts
Inkt: Basic Black
Overig: Everyday Jars Framelits dies, Stampin' Write Markers, Lemon Lime Twist Ombre Ribbon

4 opmerkingen:

  1. Ah, that is wonderful! Amazing combination with the wooden paper!
    XO
    Sylwia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, gorgeous colouring and I love the mix of the jar with the Woodgrain DSP. Love it! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schön! Die Kombination mit dem Designerpapier Holzdekor passt perfekt! Liebe Grüße Maike (heute mal auf Deutsch 😁)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! I love the wood grain DSP for the back ground.

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS