donderdag 14 september 2017

Artisan Design Team Bloghop: Painted Harvest

For translation, use the Google Tanslate -button on the right

Als het goed is, ben je via de blog van Mindy Bingamon hier gekomen.
Vandaag een bloghop die in het teken staat van de set Painted Harvest.

Ja, het einde van de zomer is echt in zicht, maar meestal hebben we in september nog wel een paar mooie dagen. Ik zit nu net voor mijn vakantie, volgende week ben ik lekker 3 weken vrij!
Maar nu terug naar mijn project.

Dit is het kaartje wat ik met deze set heb gemaakt:


Ik heb de zonnebloemen uit het mooie Painted Autumn dsp geknipt. Zoals je vast wel weet, ben ik gek op bloemen die ik dan ook heel graag uit het dsp knip.
De blaadjes achter de bloem zijn gestempeld met de Painted Harves stempelset. Erbij hoort een pons met blaadjesmotief, ideaal! Samen zijn ze te koop in een bundle, daarmee bespaar je ook nog eens 10% op je aankoop!


Hierboven zie je goed dat ik de bovenste bloem 2x heb uitgeknipt en bovenop de eerste bloem heb geplakt. Dit geeft een mooie extra dimentie aan de kaart!
Nou, hop je snel verder naar Paula Dobson (klik!)? Zij maakt zulke mooie dingen, je raakt vast geïnspireerd! 

  
Hieronder nog onze complete bloglijst:

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White Thick Cardstock, Whisper White, Wood Textures dsp, Painted Autumn dsp
Stempelset: Painted Harvest, Burlap
Inkt: Garden Green, Early Espresso
Overig: Touches of Nature Elements, Burlap Ribbon, Leaf Punch

4 opmerkingen:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS