donderdag 19 oktober 2017

Artisan Design Team Bloghop: Count My Blessings

For translation, use the Google Tanslate -button on the right

Allereerst dank je wel voor de leuke reacties! Helaas kan ik op de een of andere manier niet antwoorden op de berichtjes. Zelf reacties achterlaten op blogposts lukt ook niet. Ze komen niet aan of zo. Hebben jullie daar ook last van? 

Als het goed is, ben je via de blog van Mindy Bingamon hier gekomen.
Vandaag een bloghop die in het teken staat van de set Gourd Goodness en Count my Blessings. We hebben voor deze hop dus keuze uit twee stempelsets! Ik heb gekozen voor de Gourd Goodness (art.nr. 144785, € 21,-, pag. 50).

Om je eerlijk te zeggen; ik heb helemaal niets met Thanksgiving en alle pompoenen, maar het geeft wel een echt herfstsfeertje! Deze set daagde mij dus behoorlijk uit, het is niet mijn set, zeg maar.

Deze keer een kaartje en een treat tube gevuld met hartjes:

Voor het kaartje heb ik deze keer veel met laagjes gewerkt. Als je goed kijkt, zie je als basis een bruin, woodgrain vierkant. Daarop zit een zilveren Foil Snowflake en ertussen witte blaadjes uitgeponst met de Leaf Punch. Als extra accent heb ik de witte kant van de blaadjes van de Touches of Nature Elements gebruikt. Daarbovenop heb ik 3 blaadjes uit de stempelset gestempeld. En die zijn supermooi! Heel gedetailleerd blad... En als laatste de pompoenen erboven op. De blaadjes en de pompoenen heb ik uigeknipt.

De achtergrond is een Soft Sky papiertje van het Coffee Break dsp. Dat kleurde perfect bij de kleuren Pumpkin Pie en Chocolate Chip!

En een kaartje was niet genoeg; ik wilde per se nog de Treat Tube gebruiken:
Een heel klein, lief presentje. Voor bijvoorbeeld bovenop een cadeautje of aan een bosje bloemen. Erin een kleine kattenbel, de hartjes heb ik uitgestanst uit restjes cardstock. Dan werden die ook nog goed gebruikt! De grote strik en het kleine labeltje maakt het af.

En, is dit een stempelset die jij zelf zou kiezen? 

Nou, hop je snel verder naar Paula Dobson (klik!)? Zij maakt zulke mooie dingen, je raakt vast geïnspireerd! 

  
Hieronder nog onze complete bloglijst:

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White Thick Cardstock, Pumpkin Pie, Soft Sky, Chocolate Chip, Coffee Break DSP
Stempelset: Gourd Goodness
Inkt: Chocolate Chip
Overig: Foil Snowflake, Touches of Nature Elements, Burlap Ribbon, Leaf Punch, Layering Squares dies, Layering Circle dies, Crinckled Seam Binding ribbon Peekaboo Peach

1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS