donderdag 14 december 2017

Artisan Design Team Bloghop: Merry Cafe

For translation, use the Google Tanslate -button on the right

Dit is voor mij de laatste blog als Artisan Design Team lid! Wow! Wat ging dat jaar snel voorbij!
En wat ga ik het missen.... We hebben zo'n superleuk team gehad! Maar in het nieuwe team zitten zoveel getalenteerde dames, ik ga ze zeker volgen! Jij toch ook?

Als het goed is, ben je via de blog van Mindy Bingamon hier gekomen.
Vandaag een bloghop die in het teken staat van de stempelset Merry Cafe. 

Ik heb een kaartje gemaakt met deze set. Leuk met in het kaartje een cadeaubon van bijvoorbeeld Starbucks! 
Nu hou ik helemaal niet van koffie, dus die cadeaukaart gebruik ik niet zelf in ieder geval! Hoewel... Ze hebben daar ook geweldig lekkere gebakjes! 


De beker heb ik uit het leuke Be Merry papier gestanst. En dit streepje is misschien wel mooi kerst-rood, maar zeker ook na de kerst goed te gebruiken! Ik hou ervan, DSP wat ook na de feestdagen goed te gebruiken is....

De groene takjes heb ik uitgestanst met een stansje van de Christmas Staircase thinlits dies. Ze zijn zo mooi en fijntjes....
De achtergrond heb ik voorzien van kleine sneeuwvlokjes welke ook in de stempelset zitten. Erbij nog wat bling en klaar is deze kaart!

Nou, hop je snel verder naar Paula Dobson (klik!)? Zij maakt zulke mooie dingen, je raakt vast geïnspireerd! 

  
Hieronder nog onze complete bloglijst:

En vanaf januari hebben we een heel nieuw Artisan Design Team! Wil je alvast kijken? Volg dan de linkjes naar de blogs van de nieuwe leden:

ARTISAN DESIGN TEAM 2018

United States
Connie Collins (returning)

Canada
Cathy Caines (returning)

United Kingdom

France

Netherlands

Germany
Sylwia Schreck (returning)

Austria
Jessica Winter (returning)

New Zealand
Susan Wong (returning)

Australia
Jennifer Frost (returning)

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Crumb Cake, Garden Green, Be Merry dsp
Stempelset: Merry Cafe
Inkt: Cherry Cobbler, Garden Green
Overig: Coffee Cups framelits dies, Christmas Staircase thinlits dies, Rhinestone Basic Jewels, Cherry Cobbler Double Stitched Ribbon

3 opmerkingen:


  1. Miriam! Hast du einen neuen Blog-Stil? Ich liebe es. (Ob neu oder nicht!) YOu geben immer fantastische Projekte, treuen Trends und dieses Projekt ist nicht anders. Ich wünsche Ihnen auch den besten Urlaub mit Ihren Freunden und Familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miriam, it has been so much fun working with you over the past year. I have loved every minute and every project you create!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A perfect Christmas card! Glad that I was allowed to get to know you ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS