zondag 25 februari 2018

Hello Lovely

Hallo allemaal!

Genieten jullie ook zo van het zonnetje deze zondag? Koud, maar mooi buiten!

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie die al een tijdje klaar lag op mijn bureau. Ik had er nog steeds geen foto's van gemaakt en eindelijk dit weekend eraan toe gekomen.

Het kaartje is gemaakt met de Party Pandas stempelset. Deze set is een van de cadeaus die je tijdens de Sale-a-Bration gratis uit kunt kiezen. En zeer populair!


Verder heb ik de leuke Petal Passion Memories & More -kaartjes gebruikt. Een geweldige set met kaartjes en embellishments om snel leuke kaartjes of pocket page-layouts mee te maken. Zwart/wit met een touch of Powder Pink, ik hou ervan!


Ik heb deze kleuren gecombineerd met goud, lekker beetje bling.

De Sale-a-Bration is nog in volle gang en duurt t/m 31 maart as. Maak er dus gebruik van; er zijn heel veel leuke gratis cadeaus om uit te kiezen!

Fijne zondag nog!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Stempelset: Party Pandas (SAB), Hello Friend
Cardstock: Thick Whisper White, Whisper White, Basic Black, Powder Pink
Inkt: Basic Black, Versamark
Overig: Petal Passion Memories & More Cardpack, Gold Embossing Powder, Lovely Words thinlits dies, Metallic Foil Doilies

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk opgebouwd, veel verschillende items bij elkaar en ja, al die m&m cards zijn handig, mijn voorraad groeit....

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS