dinsdag 22 januari 2019

Dear Doily deel twee

Hallo allemaal!

Ik had het al in mijn eerste post geschreven; ik ben dol op doilies. Maar deze stempelset laat me een beetje in de steek....

Toch maar een nieuwe poging gewaagd:


Ben hier wat meer tevreden over; volgende keer maar geen gestempelde achtergrond. Vindt de grote uitgestanste doily wel supermooi! Die komt vast vaker terug op projecten...

De bloemen in de stempelset vind ik ook erg leuk, eigenlijk heb ik alleen daarvoor de stempelset gekocht. Nou ja, mijn hart heb ik al verloren aan andere stempelsets, dus pech voor deze! ;-)

Heb jij ook wel eens een stempelset gehad waar je niets mee kon?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Stempelset: Dear Doily
Cardstock: Whisper White, Sahara Sand, Botanical Butterfly DSP (SAB)
Inkt: Tuxedo Black, Sahara Sand, Pool Party
Overig: Delicate Doily framelit dies, Stitched Rectangle framelit dies, Pool Party Baker's Twine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS