dinsdag 8 januari 2019

Hartjes en bloemen

In de voorjaarscatalogus staan de leukste hartjes-dies ever!
De Be Mine Stitched framelits zijn heel erg leuk op zichzelf. Je kunt ze ook in een bundle kopen samen met de Meant to Be -stempelset.

En alles combineert weer perfect met de Forever Lovely -stempelset en dies!
Dus alles uit de kast getrokken en de hele suite All my Love in de spotlight! Nou, ja, bijna de hele suite....


Deze keer een kaartje en bijpassend doosje.
Voor het kaartje heb ik de hartjes uitgestanst en de bloemen en takjes uitgeknipt uit het mooie All my Love DSP. Achter het cluster zie je ook nog een stukje van dit DSP. De ene kant van dit DSP is heel druk, de andere rustig maar in een lekker kleurtje (zoals hier in Lovely Lipstick).
De achtergrond is gestempeld met Balmy Blue.


Voor het doosje heb ik weer het mooie DSP gebruikt. Verder een aantal hartjes uitgestanst en er een leuk clustertje van gemaakt. Lintje erachter en klaar!


Deze suite is wel mijn grote favoriet uit de Voorjaarscatalogus! Ik vind de kleuren van het DSP geweldig, en alles heeft bloemetjes en hartjes... 
Ideaal voor Valentijn, maar ach, dat vier ik niet. Jij wel?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Stempelsets: Forever Lovely
Cardstock: Whisper White, All My Love DSP, Lovely Lipstick, Balmy Blue, Soft Seafoam, Flirty Flamingo
Inkt: Memento Tuxedo Black
Overig: Be Mine Stitched framelits, Kraft Pillow Boxes, Polka Dot Tule Ribbon

1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS