zaterdag 5 januari 2019

Vlinders overal!

De Voorjaarscatalogus en de Sale a Bration folder staan vol met vlinders!
Dat hoort ook wel echt bij het voorjaar....

Ik heb zelf dan ook de bundle Butterfly Gala met stempelset en vlinderpons aangeschaft. En de Botanical Butterfly DSP en de Butterfly Elements uit de Sale a Bration folder passen er perfect bij. Dus leuk als je deze items gratis kunt toevoegen aan je bestelling!

Ik heb een paar projectjes gemaakt.

De kaartjes bevatten vlinders die ik uit het DSP heb geponst of geknipt. Zo simpel kan het zijn....

Voor het onderstaande kaartje heb ik drie vlinders uigekozen. Zeer simpel, alleen de achtergrond heb ik met een embossingfolder bewerkt. Het sentimentje komt uit de stempelset.


Voor het tweede kaartje heb ik de kleine Whisper White Narrow Note Cards & Envelopes gebruikt. Leuk om aan bv een bosje bloemen te hangen.
Het DSP is zo mooi dat dat mijn achtergrond werd. De vlinder ponste ik ook uit het papier, en erop een leuk houten vlindertje.
De envelop en het sentiment komen uit de stempelset.


Ach, als je toch bezig bent, meteen ook nog een doosje versierd. Komt altijd wel van pas met iets lekkers erin.
Lang leve de Butterfly Duet punch, want ook hier is de vlinder weer uit het DSP geponst.


En, zijn jullie alle vlinders al zat? Mijn volgende blogpost zal geen vlinders bevatten, beloofd!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


Gebruikte materialen
Stempelsets: Butterfly Gala
Cardstock: Whisper White, Botanical Butterfly DSP (SAB), Lemon Lime Twist, Highland Heather
Inkt: Memento Taxudo Black
Overig: Butterfly Elements (SAB), Stitched framelits, Layering Circle framelits, Linen Thread, Mimi Gable Boxes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS