zondag 17 maart 2019

Workshop Servies Bestempelen

Hallo allemaal,

Gisteren scheef ik al dat mijn laptop was gecrasht. Gelukkig heb ik gisteren een nieuwe kunnen kopen. Een echte MacBook Air deze keer, zodat ik ook de foto's makkelijk kan bewerken. En oh, wat is dat een verademing vergeleken met mijn laptop!


Workshop Servies Bestempelen
Op zaterdag 6 april om 10.00 uur gaan we servies bestempelen. Je leert verschillende technieken, zodat je er thuis ook mee aan de slag kan!

Details:
Wanneer: zaterdag 6 april van 10.00 tot ong. 12.30 uur
Waar: workshopruimte Cards and Scrapping te Blaricum
Kosten: € 25,- pp, dit is inclusief uitgebreid workshoppakket, hapje & drankje en uitgebreide uitleg.
Aanmelden: via cardsandscrapping@live.nl.

Wees snel met aanmelden, er zijn maar een beperkt aantal plaatsen, VOL = VOL!



Zie ik jou ook 6 april?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS