vrijdag 7 september 2012

Just Me

Op deze lay out gebeurt veel, er zijn veel details en diepte.
Voor deze lay out heb ik gekozen voor wat meer romantische lijn, de Spring Jubilee van Pink Paisley.
Veel vrolijke kleuren afgewisseld met pastels, vlinders, vogels en nostalgische details.

Ik heb eerst een achtergrond gemaakt met mists van Maya Road in roze en lime. Met behulp van een mask heb ik een kippengaas-achtergrond gesprayd. Daarna wat vogels van de papierlijn uitgeknipt, bloemen en die cuts toegevoegd.
De stempels van de Spring Jubilee lijn zijn echt geweldig! Ik heb ze als achtergrond gebruikt, maar ook op de bloem rechtsonderin. Ik gebruik ze erg veel, de andere stempels liggen nu wat te verstoffen....

De titel is van foam, de letters heb ik uitgestanst met de letterdie van Tim Holz.
Tot slot heb ik veel details met Glossy Accents afgewerkt voor een mooie glans.

Details:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS