vrijdag 7 september 2012

Verjaardagskaartje

 
Mijn kleine broertje werd alweer 22 jaar, wat gaat de tijd toch snel!
Een goede gelegenheid om een vrolijke verjaardagskaart te maken. En dan ook nog een die wat meer jongensachtig is. Volgens mij is dat wel gelukt bij onderstaand kaartje.
 
Mijn stijl kun je denk ik het beste als clean & simple beschrijven. In tegenstelling tot veel andere kaartenmaaksters die gebruikmaken van meer nostalgische details en technieken, ik val toch meer voor de grafische en kleurige prints. Veel inspiratie haal ik vanuit Amerika, waar je deze stijl veel terugziet.
 
Voor dit kaartje heb ik een paperpad van Crate Paper gebruikt. Het is de tegenhanger van Emma's Shoppe: de jongenslijn Toy Box. De rode titel is van de lijn Summer Fresh van Simple Stories. 
Met mijn borderpunch heb ik een notitieblaadje gemaakt en de randjes wat omgebogen voor een "gebruikt" uiterlijk. En het geeft diepte op de kaart.
De wasknijper heb ik eens gekocht bij de Blokker. Het leuke van deze knijpers is dat je ze met inkt of mists een kleurtje kunt geven. Maar ook een print stempelen lukt ook. Zo passen ze overal bij!
 
Detail:

Liefs,
Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS