zaterdag 12 januari 2013

Summer Starfruit kaartje

Een van de nieuwe Stampin' Up! In Color 2012 -2014 -kleuren is Summer Starfruit.
Ik vind dit een beetje een aparte kleur en wist niet wat ik ervan moest vinden.
Dus mezelf voor de uitdaging gezet om er een kaartje mee te maken! Na wat rommelen tussen mijn papiervoorraad kom ik de Comfort Cafe DSP tegen. En wat blijkt; in dit papier zit de kleur Summer Starfruit ook! Een keuze voor papier was dus snel gemaakt....

Verder heb ik een aantal nieuwe stempelsets besteld, die wilde ik dus ook het liefste gebruiken. Nou, dan is de basis dus snel gelegd.
Daarnaast heb ik ook de Vine Street Embossing Folder van de Sale-a-Bration -actie (welke loopt vanaf 22-1 t/m 22-3) binnen, dus die ook meteen gebruikt. Hieronder het resultaat:

 
En ja, ik kan wel zeggen dat ik het een geslaagde combi vindt geworden. Toch een beetje shabby chic, maar wel meer op de moderne tour door deze kleurencombo! 
Ben benieuwd wat jij ervan vindt.... 

Gebruikte materialen:
Cardstock: Crumb Cake, Real Red, Summer Starfruit, Very Vanilla
Stempelsets: French Foliage, Papaya Collage
Inkt: Summer Starfruit, Soft Suede
Overig: Vine Street Embossing Folder, Linen Thread, Neutrals Designer Button, Dotted Scallop Ribbon Punch

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Miriam! Gave embossing, leuk de twee labels! Mooi gecombineerd alles.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS