zondag 16 juni 2013

Kaartje in Pistachio Pudding

Een tijdje geleden heb ik een zakje gemaakt met de Petite Pocket die. Met de nieuwe kleuren Smokey Slate en Pistachio Pudding.
Nu heb ik daarvan af geleid een kaartje gemaakt. Met dezelfde kleurencombo, omdat ik die zo mooi vind:
Ook hier weer gebruik gemaakt van vellum. Vellum vind ik erg mooi, helemaal als je er blaadjes mee uitstanst. De blaadjes ogen zo heel teer.
Alles wat je op deze kaart ziet, blijft ook in de nieuwe catalogus. De stempels en de kleuren zijn nieuw en vanaf juli verkrijgbaar.

Wil je alvast de nieuwe catalogus inzien, projecten zien gemaakt met de nieuwe materialen en een leuk kaartje maken?
Kom dan as vrijdag om 13.00 uur of 19.00 uur langs op de Sneak Peek dag in Almere! Neem gezellig een vriendin mee en zie de nieuwe catalogus als een van de eersten!
Kosten zijn 4,50 pp. Dit dekt alle hapjes en drankjes en de materialen voor het kaartje. 
Let op: doe jij die dag een bestelling van minimaal € 60,- (uit de nieuwe catalogus), dan komt je entree te vervallen en neem je de nieuwe catalogus mee naar huis!
Meldt je nu aan: cardsandscrapping@live.nl.

Zie ik jou ook de 21ste?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Pistachio Pudding, Smokey Slate, Vellum
Inkt: Pistachio Pudding, Smokey Slate
Stempelset: Gingham Stampin' Around wheel, Label Love
Overig: Artisan Label punch, Bitty Butterfly punch, Elegant Butterfly punch, Delicate Doilies Sizzlits, Little Leave Sizzlits, Needlepoint embossing folder, Chevron embossing folder

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes hoor!!
    Ik ga je volgen :)

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit kaartje!! Hoop dat je sneak peek dag een groot succes wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik nou een mooi kaartje. Erg mooi met dat vellum. Top!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS