woensdag 26 maart 2014

Happy birthday, Pytsje Sjoukje!

Vandaag is mijn lieve knutselvriendinnetje Pytsje Sjoukje jarig.
Natuurlijk heb ik voor haar een kaartje gemaakt, maar ook een bijpassend doosje zodat daar een kleinigheidje in kan:
Het begon eigenlijk met dit doosje. Deze heb ik gemaakt met het Envelope Punchboard. Ik gebruik dat ding eigenlijk alleen maar voor doosjes, zelden voor enveloppen....
Nu ik dit schrijf, bedenk ik me ineens dat ik nog geen envelop heb voor de kaart! Ha, dan maak ik die zo ook meteen even. 
Er is een handig tooltje om je doosjes te berekenen. Deze staat op de site van een van mijn Engelse Stampin' Up! collega's, Caroline van Crafty Hallet (klik!). Zij maakt trouwens ook prachtige dingen....
Het doosje diende meteen als inspiratie voor de kaart. De bodem van het doosje is bestempeld met de grote bloem uit de Stippled Blossoms set (art.nr. 126747 cl, 25,95, pag. 69). Dat zie je niet goed op de foto, maar die is zooooo mooi! Op de kaart kun je de bloemen beter zien. 
Het is een beetje een romantische set geworden in Pink Pirouette, Crumb Cake en Very Vanilla. En natuurlijk kon een tag gemaakt met de Scalloped Tag Topper pons ook niet achterblijven....

De ge-emboste achtergrond is met de Decorative Dots embossingfolder gemaakt. Deze kun je als een van de kado's uitkiezen tijdens de Sale a Bration.
De Sale a Bration duurt nog maar een paar dagen, dus stuur snel je bestelling door voor 31 maart as en je kunt nog een of meerdere kado's uitkiezen bij elke 60,- bestelling!!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Very Vanilla, Crumb Cake, Pink Pirouette
Inkt: Crumb Cake, Pink Pirouette, Soft Suede, Blushing Bride
Stempelset: Stippled Blossoms, Memorable Moments
Overig: Scalloped Tag Topper punch, Scallop Edge Border punch, Beautiful Wings embosslits, Decorative Dots embossing folder (SAB!), Silver Baker's Twine, Natural Chevron Ribbon, Crochet Trim



1 opmerking:

  1. Toppertje! Wat ben ik blij met je prachtige cadeautjes! En iedereen: in het echt zijn ze nog mooier! Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS