dinsdag 1 april 2014

Voorjaarskaartje

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Around the World Stampin Up Challenges!
Deze keer een kleurenchallenge:
En dit is wat ik ervan gemaakt heb:
Dit kaartje is heel anders dan ik normaal maak.
Ik had weer eens geen inspiratie... De & -embossingfolder had ik nog liggen en nog niet eerder gebruikt. Dus ik moest van mezelf daar iets mee doen.
En natuurlijk met de kleuren van de challenge.
De tak had ik net uitgesneden met mijn Silhouette en zo op de tak met bloesem gekomen. Echt voorjaar, dus...
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, het is zooooo niet mijn kaartje, haha!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Pistachio Pudding, Blushing Bride, So Saffron, Subtiles DSP Paper Stack
Inkt: Pistachio Pudding
Stempelset: Viola's Lace
Overig: Itty Bitty Shapes Punch pack, Bitty Butterfly punch, Banner punch, Ampersand embossing folder, In Color Boutique Details, Blushing Bride Stitched Grosgrain Ribbon, Jewels Pearl Basic




2 opmerkingen:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS