maandag 26 januari 2015

Leuke projectjes... En winnaar scrappakket!

Afgelopen vrijdag was er 's middags en 's avonds de Sale a Bration Party.
We hebben die dag meerdere projectjes gemaakt, die ik natuurlijk graag met jullie deel.

Hieronder de gedekte tafel voordat de eerste bezoekers voor de middag kwamen. Op tafel staat al wat chocolade om de creativiteit te stimuleren...
Op de kast in de eetkamer maak ik altijd een display met alle nieuwe spulletjes en voorbeelden. Het is altijd weer leuk om te zien hoe inspirerend dit werkt... Vind het leuk als er gevraagd wordt of ze er een foto van mogen maken! En ja, natuurlijk mag dat! 
(klik op de foto's voor een groter beeld) 
Deze dag hebben we 3 projectjes gemaakt: een feestelijk doosje, een Mini Treat Bag en een leuk kaartje.
Hieronder het doosje, welke ik tegenkwam bij mijn Duitse collega Janna Werner (klik!). Ik volg haar al een jaar of 2 en ze maakt zulke gave dingen!

Dit doosje is klein en lief. Ideaal voor een cadeautje voor een jarige.
Het papier met de sterretjes is van de Sale a Bration, het Irresistibly Yours DSP. Er zijn sterren op het witte papier ge-embossed, waardoor je de emboss resist-techniek kunt gebruiken: met inkt sprayen of met behulp van spongedouber inkt op het papier aanbrengen, zodat de sterren mooi zichtbaar worden. Als je goed kijkt, zie je dat ik het papier onderaan (bij de sluiting) donkerder heb gemaakt dan bovenop. Het loopt mooi van licht naar donker in elkaar over. 
En wat vindt je van het strikje? Dat is de nieuwe Bow Builder Punch! Daarmee maak je in een handomdraai mooie kleine strikjes.... 
 
Het kaartje hieronder heeft een subtiel hartjes patroon. Deze is gemaakt met de Happy Heart embossingfolder. Deze kreeg ik van mijn lieve upline cadeau... Ben er zo blij mee!
Verder zie je hier een klein stukje van het Stacked with Love DSP paper stack. Dat is een heel gezellig blokje met papier: de ene kant is zwart/wit en de andere gekleurd met roodtinten. Goed te gebruiken voor Valentijn, maar zeker ook voor andere gelegenheden! 
Om het kaartje leuk te kunnen geven, hebben we met de Mini Treat Bag thinlit die een zakje gemaakt. Deze hebben we vervolgens aangekleed met een mooie vlinder van de Butterflies thinlits. 
Het kaartje past precies in het zakje! Da's nog eens een leuke envelop... :-)

Nou, je snapt dat er druk geknutseld werd. En oh ja, natuurlijk ook flink gekletst.... Kortom, het was een supergezellige dag!

Heb je de Sale a Bration party gemist en wil je ook deze projectjes maken? Stuur me dan even een berichtje voor meer info. Hopelijk kunnen we snel een datum inplannen!

Natuurlijk werd er ook nog een scrappakket verloot. Hieronder de winnaar:

LOTNUMMER 955

Is dit jouw winnende lot? Neem dan even contact (klik!) met me op om je prijs te claimen! Gefeliciteerd!!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Real Red, Basic Black, Pool Party, Irrisistibly Yours dsp (SAB), Best Year Ever DSP (SAB), Stacked with Love DSP stack, Typeset DSP
Inkt: Pool Party, Calypso Coral, Real Red
Stempelset: You Plus Me, Crazy about You
Overig: Mini Treat Bag thinlit die, Butterflies thinlit dies, Balloon framelits dies, Tea Lace Doily, Pool Party Cotton Ribbon, Whisper White Baker's Twine, Venetian Crochet Trim, Bow Builder punch, Circle punch, Note Tag punch


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS