zondag 1 februari 2015

Around the World AW34

Ja, ja het is weer zover! Een nieuwe challenge bij Around the World Stampin' Up! (klik!)
Deze keer een kleurenchallenge, en o, wat hou ik van deze kleuren!
Het geeft me echt een voorjaarsgevoel! En eerlijk gezegd, daar ben ik best aan toe... Jij ook?
Voor deze challenge heb ik de Berry Basket die gebuikt. Die kreeg ik afgelopen donderdag binnen, dus die wilde ik graag gebruiken. Anders blijft ie vast weer in de kast liggen... 
Het Very Vanilla papier waarmee ik de Berry Basket heb uitgestanst, heb ik bestempeld met de achtergrondstempel Something Lacy. Zo mooi, die kantachtige bloemetjes. 
De vlinders konden natuurlijk ook niet vergeten worden. 
Het is denk ik best een vrolijk voorjaarsmandje geworden. Paar (chocolade-) eitjes erin en het staat leuk op de paastafel!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Very Vanilla, Crisp Cantaloupe, So Saffron, In Color DSP
Inkt: Crisp Cantaloupe, So Saffron
Stempelsets: Something Lacy, Butterfly Basics, Simply Wonderful (SAB)
Overig: Berry Basket Bigz die, Butterfly Framelits, Crisp Cantaloupe Thick Baker's Twine, Venetian Crochet Trim, Basic Rhinestones



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS