dinsdag 9 juni 2015

Mijn eerste creaties met de nieuwe goodies!

Afgelopen vrijdag had ik mijn Catalogus Launch Party. Helaas deze keer niet zo veel bezoekers, veel mensen konden niet.
Maar dat mocht de pret niet drukken, want ook met kleine groepjes is het supergezellig!
Het scrappakket is inmiddels ook verloot, maar hierover later meer.

Ik heb gezellig mee kunnen knutselen, en ik heb dit schattige doosje gemaakt met de Baker's Box Thinlits die:
Is ie niet superschattig? De vlinder is trouwens ook nieuw en gemaakt met de Bold Butterfly thinlits die.
Verder heb ik in de nieuwe In Colors Mint Macaron, Watermelon Wonder en Tip Top Taupe ook nog wat kaartjes gemaakt: 
Deze kaartjes hebben we gemaakt tijdens de Ladies Sunday van afgelopen zondag. Wat was het leuk dat er zoveel cursisten waren! Ze hebben niet alleen deze kaartjes gemaakt, maar er was ook een workshop Fotoalbum Project Life en een workshop waarin je superleuk doosje met de Giftbox Punchboard kon maken. Ik zeg, voor herhaling vatbaar! 
Deze kaart heb ik met mijn nu al geliefde nieuwe set Awesomely Artistic gemaakt. 
Ohhh.... die libelle! LOVE IT!!!

Nou, ik ben benieuwd of jij je hand al op wat nieuwe producten hebt kunnen leggen?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


2 opmerkingen:

  1. Enig doosje en ook de kaarten! Ik kan niet wachten tot mijn thinlits binnenkomen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi doosje !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS