donderdag 11 juni 2015

Uitdaging

Een tijdje geleden hebben we elkaar binnen ons team Crazy Crafters uitgedaagd: we sturen elkaar een klein pakketje met materialen en daar moet de ontvanger dan iets mee maken.

Ik heb van Bianca een setje met papier, lint en embellishments gekregen:
En dit is wat ik ermee gemaakt heb:
Een gezellig setje feestartikelen! :-)
Omdat het designpapier Daffodil Delight en Calypso Coral bevatte, heb ik die kleurencombo aangehouden. 
Hieronder het kaartje wat ik met het restant papier heb gemaakt wat ik overhield na het maken van het doosje: 
Het Color Me Irrestitable papier heb ik met mijn Sponge Doubers een geel/oranje kleurtje gegeven.
Daarna heb ik met de nieuwe Gift Bag Punchboard er een gezellig tasje van gemaakt. En die natuurlijk lekker veel embellishd: 
Met de Giftbox Punchboard maakte ik van het Crumb Cake papier in een handomdraai een leuk doosje. Het knoopje wat in het setje papier zat, heb ik gebruikt als hart van de bloem. Ik heb het nieuwe Cotton Paper (soort vloeipapier) gebruikt om de knoop te verbergen. De bloem is ook met dit papier gemaakt. Echt super voor mooie bloemen! 

Natuurlijk heeft Bianca ook iets gemaakt met de materialen die ik haar toegestuurd heb. 

Mijn andere teammaatjes Jolanda en Nathalia hebben elkaar ook een pakketje gestuurd. Ben je ook nieuwsgierig wat de inhoud was en wat ze ermee gemaakt hebben?

Veel inspiratie-plezier!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


3 opmerkingen:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS