vrijdag 9 november 2012

Kaartje

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog plaatste.

Druk gehad de afgelopen weken. Vorig weekend teruggekomen uit NY, morgen met lieve vrienden naar Gent.
Lekker een weekendje weg...

Op de valreep een kaartje voor mijn schoonmoeder gemaakt, als dank voor de mooie bloemen die op ons stonden te wachten toen we terugkwamen uit New York.

In NY naar Michael's geweest, een enorm grote craftstore. Maar dat viel tegen, weinig scrapbookbenodigdheden... Dat verwacht je niet in Amerika, land van het scrapbooken. ;-)

Maar goed, natuurlijk heb ik wel wat kunnen vinden. Het kaartje is gemaakt met papier wat ik daar gekocht heb, een 6x6 pad van MME, de Blush lijn. Verder nog wat bloemetjes, een boek, stempelpads en lijm (Tombo mono multi glue). Erg blij mee, want in NL niet te verkrijgen.

Hieronder het kaartje, hoor graag wat je ervan vindt.

Liefs,
Miriam

1 opmerking:

  1. Ik heb op je blog gesnufeld. En ik ben verliefd!! Ik vind je stijl geweldig, je papierkeuze helemaal mijn ding en je creaties het einde!

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS