zaterdag 27 juli 2013

Pistachio Pudding en Sahara Sand & Cardkit

Hallo allemaal!

In mijn laatste post liet ik een zakje zien in Pistachio Pudding en Sahara Sand.
Ik heb met de restjes daarvan nog een bijpassend kaartje gemaakt:
En ook hier weer van veel verschillende stempelsets gebruik gemaakt:
- Shop Around (€ 9,95, art. 129587, pag. 98)
- Regarding Dahlia's (€ 18,95 clear, art. 130327, pag. 91)
- That's the Ticket (€ 21,95 clear, art. 128075, pag. 33)
- Banner Greetings (Hostess Set, pag. 202)

Het is een klein kaartje, maar je kunt er toch heel wat op kwijt!

Cardkit
Binnenkort komt er weer een nieuwe Cardkit uit! 
Met deze keer veel nieuwe items uit de nieuwe catalogus.
Ik ben hard aan het nadenken welke materialen hierin terug moeten komen. En natuurlijk welke voorbeeldprojecten erin komen...
Ik ben daarom eigenlijk heel erg benieuwd naar wat jullie graag in deze kit terug willen zien! 

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Sahara Sand, Pistachio Pudding, Whisper White, DSP Paper Stack Neutrals en In Color
Inkt: Sahara Sand, Pistachio Pudding
Stempelset:  Shop Around, Regarding Dahlia's, That's the Ticket, Banner Greetings (Hostess Set)
Overig: Bitty Butterfly punch, Elegant Butterfly punch, Ticket Duo builder punch, Delicate Doilies Sizzlit, Rhinestone Basic Jewels, Ruffle Stretch Trim Pistachio Pudding

4 opmerkingen:

  1. De kleuren vind ik zo mooi, een prachtige projecten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje weer en wat een heerlijke producten en kleuren. Erg mooi gemaakt (en in reactie op jouw berichtje: nee, ik heb nog geen cola-flesje gevonden met onze naam erop, erg jammer!).

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS