zondag 4 augustus 2013

Pool Party!

Terwijl ik dit blogberichtje schrijf, zit ik lekker in de tuin onder een parasol met de ventilator op tafel. Heerlijk! Eindelijk zomer....
De meesten van jullie zijn vast al op vakantie of net geweest. Ik helaas nog niet, voor mij duurt het nog even.
Maar met dit weer voelt het al wel net alsof ik vakantie heb!

Daarom heb ik een van mijn favoriete kleuren maar weer eens gepakt: Pool Party! Wat een toepasselijke naam voor een kleur in deze zomerperiode.... :-)
Deze kleur heb ik gecombineerd met Smokey Slate. Ik vind het een zeer leuke kleurencombo.

Ik heb een patroon van een kleine pizza-box gevonden op Pinterest. Die is zo leuk! Dus meteen aan de slag gegaan.
Het is een klein doosje waarin je heel leuk een paar oorbellen, een kettinkje of een armbandje kwijt kunt. Ideaal om kado te doen, dus!
Ik heb er 2 bijpassende kaartje bij gemaakt, die passen er precies in.
Wat je niet ziet, is dat de zijkant van het doosje bestempeld is met een sierrandje van de stempelset Mosaic Madness (art. nr.130249 cl, pag. 123, 25,95).


 

Mocht je ook eens zoiets willen maken, maar je hebt er niet de materialen voor of je weet niet precies hoe, volg dan een workshop bij me! Meer info vindt je hier (klik!).

Gebruikte materialen doosje
Cardstock: Pool Party, Smokey Slate, Naturals White cardstock, Window Sheet
Inkt: Pool Party, Smokey Slate
Stempelsets: Hearts a Flutter, Mosaic Madness
Overig: Squares Collection framelits, Hearts a Flutter framelits, Small Heart punch, Candy Dots Subtles, Candy Dots Brad Bases

Gebruikte materialen kaartje met vlinder
Cardstock: Pool Party, Smokey Slate, Naturals White cardstock
Inkt: Pool Party, Smokey Slate
Stempelsets: A Fitting Occasion
Overig: Beautifully Baroque embossing folder, Bitty Butterfly punch, 1" Circle Punch, Curly Label punch, Modern Label punch

Gebruikte materialen kaartje met hartjes
Cardstock: Pool Party, Smokey Slate, Naturals White cardstock
Inkt:  Pool Party, Smokey Slate
Stempelsets: Hearts a Flutter, Gorgeous Grunge, Sketched Birthday
Overig: Hearts a Flutter framelits, Small Heart punch

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke set! Mooie kleurencombi.
    Freubelgroet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk vind kleuren ook zo mooi bij elkaar heel koel. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS