maandag 8 september 2014

Verpakkingen....

... Daar heb ik echt een zwak voor! Als er een gelegenheid is om iets kado te doen, maak ik er meestal wel een leuk doosje of zakje bij.
Om Jolanda te bedanken voor haar uitnodiging en haar gastvrijheid, heb ik niet een maar meerdere kleine cadeautjes gemaakt. Kon ik eens helemaal los!

Het eerste is een Petite Cafe Gift Bag, deze komt uit de nieuwe herfst/winter catalogus. Het zakje is van binnen geplastificeerd, ideaal dus voor koffie, thee of lekkere koekjes. Ik heb lekkere koffie erin gedaan.
Het zakje heb ik versierd met een vrolijke tag. Je kunt de sterrenrand gemaakt met de Confetti Stars punch (art.nr. 135861, € 26,95, pag. 30) goed zien.
Het kleine label maakte ik met het Typeset DSP en de Note Tag punch.
Nog een zakje gemaakt met daarin een lekker badproduct. Dit zakje is bestempeld met Kinda Eclectic, mijn favoriete set uit de dikke catalogus! Je ziet net de sunburst stempel er onderuit piepen. Deze keer met blauwe embossingpoeder gemaakt zodat het wat meer opvalt. 
En omdat Jolanda van zowel koffie als thee houdt, ook nog wat lekkere thee. De thee zit in een van de Cellophane Bags (pag. 200). Daar blijft de smaak en geur goed bewaard. Natuurlijk dit zakje ook opgeleukt met een Tea Lace Paper Doily. Hoe toepasselijk... :-) 
Dit alles moest natuurlijk ook nog leuk verpakt worden. Gelukkig hebben ze bij Stampin' Up! van die geweldig mooie, grote Extra-Large Gift Boxes. Daar paste alles mooi in!
De doos heb ik eerst bestempeld met de Hello Darling stempelset. Nog een van mijn favoriete sets! De verschuifbare bellyband heb ik versierd met diverse laagjes bloemen, doily en tags. De kleuren die ik gebruikt heb, zijn Crumb Cake, Pool Party, Lost Lagoon, Basic Black, Very Vanilla en goud. Een erg mooie en sjieke combi, vind ik zelf... 
Maak jij eigenlijk ook graag verpakkingen voor kleine kadootjes? Of is dat een tic die ik alleen heb?
Ben benieuwd....

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Very Vanilla, Pool Party, Lost Lagoon, Basic Black, Typeset DSP
Inkt: Stazon Jet Black, Pool Party, Lost Lagoon
Stempelsets: Hello Darling, Tag Talk
Overig: Blossom punch, Pansy punch, Petite Petals punch, Angled Tag Topper punch, Label Bracket punch, Note Tag punch, Large Scallop edgelit, Candy Dots, Burlap Ribbon, Stitched SAtin Ribbon Lost Lagoon, Cotton Ribbon Pool Party, Taffeta Ribbon Black, Metallic Baker's Twine Gold, Gold Sequin Trim, Tea Lace Paper Doily, Sweet Sadie Designer Washi Tape


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS