donderdag 23 april 2015

Say Cheese!

Afgelopen vrijdag hebben we een hele gezellige dag gehad met wat teamgenootjes. We hebben lekker zitten freubelen bij Jolanda (klik!) in Eindhoven. 
Ik had me al eens laten inspireren door de kleurencombo van een setje Project Life-kaartjes (klik!).
En die vind ik zo leuk, dat ik tijdens deze knutseldag deze kleurencombo nog maar eens gebruikte.
De "Say Cheese"-stempel komt uit de leuke Say Cheese -stempelset (€ 22.95, art.nr. 134006cl, pag. 30).
Ik heb hem nog niet zo lang en nog niet gebruikt, dus een goed moment om die mee te nemen naar onze knutseldag! 
De vlinder paste precies in het foto-framepje, en het sentiment er weer precies overheen.
Wat is dat toch leuk van Stampin' Up!, al die sets die onderling zo geweldig combineren!
De kleuren die ik gebruikt heb, zijn ook nog eens uitermate geschikt voor lente-kaartjes... Kom maar op, zon!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Soft Sky, Sahara Sand, Sweet Dreams DSP, In-Color DSP Paper Stack
Inkt: Daffodil Delight, Soft Sky, Pistachio Pudding
Stempelset: Say Cheese, Butterfly Basics
Overig: Paited Blooms Cotton Twine, Butterflies Thinlits dies



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS