zondag 10 mei 2015

Happy Mother's Day!

Voor alle moeders vandaag een fijne moederdag!

Wij vieren thuis geen moederdag. Wel bij mijn schoonouders thuis, dus ben ik aan de knutsel geweest voor mijn schoonmoeder.
Een lekkere snoeppot met caramel-snoepjes, daar houdt zij net zoveel van als ik!
Vind je 'em niet cute? De pot is van de Xenos, daar past de dome precies op! De kleuren die ik gebruikt heb, zijn So Saffron, Blushing Bride, Soft Sky, Sahara Sand en Pistachio Pudding.
Oh, wat ga ik Pistachio Pudding missen! De nieuwe catalogus staat voor de deur, en deze In Color gaat eruit. Helaas ook niet meer te verkrijgen.... Dus maar zuinig aan doen met mijn papier in deze kleur! 
In de close-up van de dome kun je het schattige snoepwinkeltje beter zien. Nee, deze is niet van Stampin' Up! maar van Papertrey Ink. Maar wat combineert het weer geweldig met Stampin' Up!, he?
Het cadeau-envelopje heb ik gemaakt van de Giftcard Envelope die. Die blijft gelukkig gewoon in de nieuwe catalogus!

Wil je op de valreep nog zien wat er uit gaat en deze spulletjes met grote kortingen kopen?
Wees wel snel, want op=op!!
In mijn Online Store (klik!) kun je trouwens ook alle Retired producten terugvinden.


Lieve scrapgroetjes,
Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS