vrijdag 15 mei 2015

Cucumber Crush & Watermelon Wonder!

Eindelijk even tijd gehad om wat met mijn nieuwe spulletjes te kunnen spelen...
Deze keer wilde ik de nieuwe In Colors gebruiken. Voor dit kaartje heb ik gekozen voor Cucumber Crush en Watermelon Wonder.
En oh, wat zijn deze kleuren leuk samen! Het geeft mij een beetje het gevoel van een zomerse BBQ met vers fruit als toetje!
Ook het zwart/witte papiertje is nieuw, deze komt van het nieuwe Neutrals DSP stack. In mijn vorige blog kon je in een filmpje zien wat er allemaal voor mooie printjes in deze stack zitten! Ook goud en zilver.... 

Catalogue Launch Party
Al deze nieuwe spullen kun je terugzien en gebruiken tijdens mijn Catalogue Launch Party!!
Een superleuke dag waarin we meerdere projectjes gaan maken met deze nieuwe items, waar je natuurlijk ook de allernieuwste catalogus meekrijgt en natuurlijk wordt er weer een mooi pakket verloot!

Dit weekend meer erover, dus houd mijn blog goed in de gaten! De plekjes zijn beperkt, dus wees er dan snel bij.

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Watermelon Wonder (nieuw!), Neutrals DSP stack (nieuw!), A Cherry on Top DSP stack (nieuw!)
Inkt: Cucumber Crush (nieuw!), Watermelon Wonder (nieuw!)
Stempelset: Moments Like These (PL, nieuw!), Butterfly Basics
Overig: Hello You thinlits, Butterflies thinlits, Banner Triple punch (nieuw!), Bitty Butterfly punch, 2015/2017 In Color Blossom Accents (nieuw!), White Thick Baker's Twine

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk met die zwart-wit achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zomers kaartje en met dat zwart wit heel bruikbaar voor verschillende mensen.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS