zaterdag 16 mei 2015

You're so Sweet!

Ja, ja, snoepjes, koekjes en verpakkingen.... Voor mij de ideale combi!
Dit zakje ken je misschien wel, de Mini Treat Bag! In de nieuwe catalogus komt er speciaal voor bij deze framelits een leuke stempelset, You're so Sweet!
En natuurlijk heeeel goed te gebruiken voor alle andere zakjes, doosjes en kaartjes!
Voor dit zakje heb ik ook twee nieuwe In Colors gebruikt: Tip Top Taupe en Mint Macaron. Dit worden wel mijn favorieten, denk ik. 
Zoals je ziet, combineren die twee kleuren heel erg goed met een andere favoriet van mij: GOUD!
Nou, ik zie mogelijkheden...

Ben benieuwd wat jij ervan vindt!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Mint Macaron, Gold Foil Sheets, A Cherry on Top DSP paperstack
Inkt: Mint Macaron
Stempelset: You're So Sweet
Overig: Mini Treat Bag thinlits



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS