dinsdag 4 augustus 2015

Lekker kliederen

Voor deze kaart ben ik maar weer eens lekker aan het kliederen geslagen met de inkt en een aquapainter.

De achtergrond heb ik gemaakt met een poeltje inkt uit de inkpad en hier heb ik mijn aquabrush ingedoopt. Beetje op mijn kaartje getekend, en afgemaakt met wat spetters. Tadaaa!! En je hebt een leuke achtergrond. Hoe simpel is dat?
Het labeltje op de kaart is van de Tag a Bag Accessory Kit (art.nr. 138381, € 9,75, pag. 151). Dat is zo'n handige set om erbij te hebben. Je kiest een label, stempelt er iets op en hangt het ergens aan. En alles zit in deze kit om 10 prachtige kado-labels te maken: twine, labels, doilies, Stampin' Dimensionals, zelfklevende strips en mini-paperclips. Maar zoals je ziet, doen ze het ook goed op een kaartje! 

Vacature vrij voor creatieveling!
Ja, er is nog plek in mijn team voor een aantal gezellige creatievelingen!
Wil jij ook de mooie Stampin' Up! materialen met 20% korting aanschaffen? Regelmatig de leukste nieuwtjes als eerste horen? Extra stempelsets verdienen? En miscshien ook wel een zakcentje verdienen met je hobby?

In dit filmpje vertel ik je er alles over:


En natuurlijk mag je altijd contact met me opnemen om al je vragen te stellen!
Mail dan even naar cardsandscrapping@live.nl

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Blushing Bride
Inkt: Blushing Bride, Night of Navy
Stempelset: Endless Thanks, Silhouetts & Scripts (Hostess set)
Overig: Tag a Bag Accessory Kit, Watermelon Wonder Dotted Lace Trim, Rhinestone Basic Jewels, Metallic Foil Doilies, Aqua Painter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS