woensdag 9 december 2015

Veel nieuwtjes en Sneak Peek dag!!

Dat was een tijd geleden dat ik geblogd heb!
Ik was (en ben) mijn mojo even kwijt en daarnaast heb ik het gewoon knetterdruk gehad. Vooral met werk, daar was het een tijd lang zeer druk waarna ik 's avonds echt geen puf meer had om nog iets te doen.
Maar ook prive veel afspraken gehad, aantal weekenden bomvol en dus ook geen tijd om iets aan mijn blog te doen, laat staan te knutselen.

Jewelz by Miriam
En, daarnaast ben ik naast Stampin' Up! nog een leuke uitdaging aangegaan; Pippa & Jean sieraden!
Zoals je wellicht weet, heb ik voorheen veel sieraden ontworpen en verkocht. Toen ik dit prachtige Duitse sieradenmerk zag, was ik dan ook meteen verkocht!
Het is nu ook in Nederland verkrijgbaar via Stylecoaches, en ik ben nu ook zo'n Stylecoach! Je kunt bij mij de sieraden rechtstreeks in mijn online store (klik!) kopen, maar ook via Styleparties waar ik bij jou en je vriendinnen langskom met de sieraden. Dat kost niets, maar is zo leuk! Lekker een gezellige avond met vriendinnen en volop de nieuwste en mooiste sieraden passen en uitproberen!
Meer weten? Kijk eens op mijn andere blog, Jewelz by Miriam (klik!).
Ik ben er best trots op, ben dan ook benieuwd wat jij ervan vindt! :-)

Sale a Bration en Voorjaarscatalogus Stampin' up!
Verder nog iets leuks; de Sale a Bration en de voorjaarscatalogus staan weer voor de deur!
Dat betekend dat je vanaf 5 januari as weer bij elke € 60,- een kadootje uit de Sale a Bration folder mag uitkiezen! 
En als je de voorjaarscatalogus hebt gezien, dan weet ik zeker dat je zo aan die € 60,- zit! Hij is namelijk weer verschrikkelijk mooi!
Hieronder alvast een kleine sneak peek:
Het papier, de prachtige rozen-die, de enamel dots en de tekst komen uit de nieuwe voorjaarscatalogus resp. de Sale a Bration folder!!
Die rozen-die is nu al mijn favoriet....

Wil jij ook een catalogus en SAB-folder ontvangen? Voor de portokosten (€ 2,76) stuur ik hem je graag toe. Stuur me dan even een mailtje (klik!) dan is het zo geregeld.

Sneak Peek dag!!
2016 begint meteen goed, want op zaterdag 2 januari as organiseer ik weer de populaire Sneak Peek dag! 
Tijdens deze dag maken we meerdere projecten met de producten uit de voorjaars- en de SAB catalogus. En natuurlijk ontvang je beide catalogi mee naar huis! Dan kun je thuis ook nog eens lekker bladeren en ideetjes opdoen....

Datum en tijd
Zaterdag 2 januari as om 10.00 uur of 15.00 uur te Almere

Bijzonderheden
Kosten 15,- pp, incl. uitgebreid materialenpakket, lootje voor verloting scrappakket, catalogi, hapje & drankje.
Als je op deze dag een bestelling doet van min. € 60,- (gratis kado uit de SAB folder!!), dan kost deze dag jou slechts 5,-!
Je kansen op het scrappakket vergroten? Extra lootjes verdienen! 
Hoe? 1 extra lot bij meenemen van een introducee, doe die dag een bestelling van min. € 60,- en als je instapt als demonstratrice in mijn team, ontvang je zelfs 2 extra loten!

Aanmelden
Dat kan meteen hier (klik!). Geef duidelijk aan of je iemand mee neemt en om welke tijd je komt.
Je ontvangt van mij een bevestiging met alle details.

Om je alvast te overtuigen dat het echt de moeite waard is, hier alvast een filmpje met een aantal nieuwe producten:


Ik hoop je ook te zien op 2 januari!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS