zondag 29 mei 2016

Daar zijn we weer!

Het is even een tijdje geleden sinds het laatste blogbericht. Helaas deed mijn laptop het niet meer. De man van mijn vriendin kon hem gelukkig nog maken, dus uiteindelijk hoefde ik niet een hele nieuwe aan te schaffen.

De laatste tijd hier een drukke tijd gehad. Druk op het werk, druk met de voorbereidingen geweest voor de Sneak Peek en helaas is onze kleine poes Mimi overleden.
Dat was heel naar, want het is heel plotseling gebeurd. Zo is ze nog gezond, springt zoals altijd op bed om lekker te liggen en ineens valt ze er dood vanaf... Hartstilstand. Gelukkig heeft ze het zelf amper in de gaten gehad zo snel ging het.

Nu alleen Mara nog, de oude taaie poes van 19!

In de afgelopen tijd heb ik nog wel het een en ander met de nieuwe producten kunnen maken, dus de komende tijd veel nieuwe projectjes!
Hieronder alvast het een en ander:


De set Pop of Paradise is echt een favoriet. Hier heb ik gebruik gemaakt van de kleurencombi Dapper Denim, Flirty Flamingo en Mint Macaron. 
Het kaartje kon natuurlijk niet alleen blijven, dus er meteen een bijpassend kado-doosje bij gemaakt met de Gift Bag punchboard:


Nog even, en we kunnen uit de nieuwe catalogus bestellen! Ik heb mijn wensenlijstje al klaar (en die is lang!!), jij ook?
Wat wordt jouw favoriete product uit de nieuwe catalogus?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Mint Macaroon, It's my Party DSP stack, Color me Irresitible DSP
Inkt: Mint Macaroon, Dapper Denim, Flirty Flamingo
Stempelset: Pop of Paradise
Overig: Ruched Ribbon Flirty Flamingo, Gift Bag punchboard, Metallic Foil Doilies, Metallics Sequin Assortment




1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS