zondag 29 mei 2016

Vrolijke vlinder

Ach ja, ik heb wat in te halen aan blogberichten, dus nog maar eentje vandaag!
Deze vrolijke vlinder heb ik gemaakt voor bij de doosjes van de Perfectly Wrapped kit te laten passen. Want als je een leuk doosje geeft, moet daar ook wel een bijpassend kaartje bij, toch?

Het gouden frame heb ik gemaakt met de nieuwe Layering Squares Framelits. Die zijn echt zo geweldig! Ze hebben zowel een gladde als een scallop randje. Hier heb ik eerst een vierkant met een scallop rand uitgestanst en daarna een kleinere, gladde framelit gebruikt om het midden eruit te halen. Wat er over blijft, is een frame.

En gelukkig blijft de stempelset Watercolor Wings in de catalogus!
Hier heb ik de vlinder eerst gestempeld in Peekaboo Peach. Daarna de details in Tangerine Tango.

Workshops
Binnenkort zal ik een leuke workshop met deze kit geven. We maken dan 4 verschillende verpakkingen. En natuurlijk maken we dan ook het kaartje erbij!
De data van alle nieuwe workshops zullen snel volgen, dus houd mijn blog in de gaten!


Fijne zondag nog!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Emerald Envy, Tangerine Tango, Go Wild DSP, Gold Foil Sheet
Inkt: Peekaboo Peach, Tangerine Tango
Stempelset: Watercolor Wings
Overig: Layering Squares Framelits, Bold Butterfly Framelits


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS