donderdag 20 oktober 2016

De eerste kerstkaartjes!

Ja, ja, het is weer zover; voorbereidende werkzaamheden voor de kerst!
En dan bedoel ik de eerste kerstkaartjes.

Ik kon me er telkens nog niet toe zetten, maar nu heb ik de geweldig leuke Merry Medley (18,-) achtergrondstempel helemaal ontdekt!
Daarmee maak je in een handomdraai snelle, prachtige kaarten.

Voor deze kaarten met de kerstboom heb ik een klein gedeelte na het stempelen gemaskerd met post-it notes en vervolgens nogmaals gestempeld met Versamark. Vervolgens heb ik gouden embossingpoeder gebruikt voor dit stukje van de kaart.
Hieronder een detail: 

En ja, als je dan toch bezig bent, dan maak je er natuurlijk nog eentje. Deze keer met Early Espresso:
Het hertenhoofd is niet van SU. Maar vond hem te gaaf om niet te gebruiken! Ik heb er gouden glimmerpaper voor gebruikt. Want ja, kerst zonder goud en bling is geen kerst, he?

Tot snel maar weer!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Basic Black, Early Espresso, Gold Foil paper, Gold Glimmer paper
Inkt: Basic Black, Early Espresso, Versamark
Stempelset: Merry Medley
Overig: Peaceful Pines framelits, Gold ribbon, Gold embossingpowder, Circlepunch


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS