zaterdag 12 november 2016

Zo trots!!

Ja, dat ben ik!!
Ik weet het al een maand, maar mag het nu eindelijk van de daken schreeuwen!
Ik ben namelijk verkozen tot deelname in het Artisan Design Team van Stampin' Up!! Whoohoo!!

Voor 2017 zijn er wereldwijd slechts 20 demo's gekozen om een jaar lang hun mooiste creaties voor SU te verzorgen.
Ik zie dit altijd als het een elite-team designers van Stampin' Up! en als je daartoe behoort, wordt je tot over je oren verwend door SU!

Nou, dan snap je denk ik wel waarom ik zo ontzettend blij ben dat ik hiertoe mag behoren! En ik ben ook nog eens de enige demo van heel Nederland...
En ik ben nog niet eens begonnen, maar nu al prachtige kado's gekregen:
Een doos van SU werd bezorgd toen ik flink door de griep geveld was. Dus een beter moment om mij op te vrolijken was er niet, haha!
Ik pakte mijn doos uit en daar zat dit prachtig gedecoreerde doosje in met daarin nog meer goodies: een gepersonaliseerde stempel en een prachtige, zilveren armband van Tiffany & Co! 
En laat ik nu net een mooie bedel van Tiffany's thuis hebben liggen. Die kan er mooi bij aan mijn nieuwe armband!
Echt, ik ben zo blij ermee!

En dat is nog niet alles; ik krijg binnenkort mijn eerste doos met goodies van SU bezorgd! Dan kan ik daar mijn eerste projecten mee voorbereiden.
Want elke maand zal er een bloghop zijn, en daar moet ik natuurlijk wel wat voor doen. Binnenkort zul je hier meer over terug vinden op mijn blog.

En nu ga ik nog even verder op mijn roze wolk zitten en genieten van mijn mooie armband!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam


1 opmerking:

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS