donderdag 2 maart 2017

Artisan Design Team open hop March

Hallo allemaal!

Als het goed is, ben je via de blog van MindyBingamon (klik!) hier gekomen. (for translation, use the Google Translation option).

Vandaag een bloghop met veel variatie. We mochten deze keer alles wat we in onze ADT-boxen hebben gekregen, gebruiken voor ons project.
Ik ben los gegaan met veel verschillende producten en heb een setje gemaakt:
Ik liet me deze keer inspireren door de stempelset Happy Celebrations (art.nr. 143012, € 42,-, pag. 40). Hierbij hoort een hele leuke embossingfolder waarmee je de woorden "Happy" en "Celebrate" kunt embossen. Als je het plaatje van het kaartje hieronder vergroot, zie je het beter. 
Ik wilde het prachtigee gestreepte papier van het Pop of Pink -dsp gebruiken voor de achtergrond. De tweede kleur moest er echt uitspringen, ik heb dus gekozen voor Peekaboo Peach.
De doily die eronder uit piept. heb ik met de Sponge Brayer van dezelfde kleur voorzien. 

Tot slot maakte ik er nog een cadeauzakje bij en een bijpassend doosje. In het doosje zit een stukje van het leuke Tasty Treats Specialty dsp (art.nr. 1422770, € 15,75, pag. 33). De banner maakte ik met de Frozen Treats framelits. En ja, een tassel hoort erbij, dus die heb ik nog even snel gemaakt....

De lijst met materialen staat hieronder. Deze keer is het een lange lijst, want voor deze 3 projecten heb ik veel gebruikt! :-)

Nou, hop je snel verder naar Paula Dobson (klik!)? Zij maakt zulke mooie dingen, je raakt vast geïnspireerd! 




Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White, Basic Black, Peekaboo Peach, Pop of Pink dsp, Tasty Treats dsp
Stempelset: Happy Celebrations, Cool Treats
Inkt: Peekaboo Peach, Basic Black
Overig: Frozen Treats framelits, Celebration Duo Textured Impression Embossing Folders, Lace Doilies, Basic Black Solid Baker's Twine, Clear Tiny Treatboxes, Gold Binder Clips




9 opmerkingen:

  1. This is fabulous and I love your color combo, just love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk!! Gaaf blijft dat Pop of Pink papier he?!
    Binnen enkele dagen een layout op mijn blog met dat papier. En volgens mij helemaal in jouw kleurencombinatie (zwart en roze en goed). Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this beautiful ensemble! So pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the color combo you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful ensemble! Love the colour combo.

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS