zaterdag 12 mei 2018

Stampstories - Happy Weddingday


Vandaag hebben we weer een leuke bloghop met het team van Stampstories!
Deze keer staat deze in het kader van het huwelijk, het trouwseizoen is nu natuurlijk in volle gang.


Ik heb voor jullie een simpel, maar elegant trouwkaartje. Gemaakt met de nieuwe producten die vanaf  mei te bestellen zijn vanuit de nieuwe catalogus.

Ik heb de achtergrond van het kaartje gesponsd voor een mooi ombre effect met de nieuwe In Color Grapefruit Grove.
Eroverheen heb ik het mooie, nieuwe lasergesneden papier gedaan, de Delightfully Detailed Laser-Cut Specialty Paper. Zooo mooi!

De tekst is van de stempelset Floral Phrases die ook in de nieuwe catalogus weer een plekje heeft. 
Nou, ik ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt?

Nu snel verder naar Steffi Helmschrott (klik!)!

Hieronder de complete bloglijst:

Miriam van Eyden --> Hier ben je nu!
Lieve scrapgroetjes, Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS