donderdag 3 januari 2019

Terug van weggeweest; Sale a Bration & Voorjaarscatalogus

Hallo allemaal,

Allereerst een heel goed, gezond en creatief 2019 gewenst!!

Het is alweer even geleden dat ik een blogberichtje heb geplaatst.
Dat heeft er alles mee te maken dat ik een heel druk en ook vervelend jaar heb gehad. De puf was er niet meer om ook maar iets te doen.

Begin 2018 zijn we verhuisd naar ons mooie huis. Dat was natuurlijk een hele leuke, maar ook vermoeiende bezigheid. Hoewel we bijna alles hebben laten doen in en om het huis, blijven er ook altijd klussen over. De zolder bijvoorbeeld, die mijn workshopruimte moet worden.
Moet worden, want we zijn helaas nog niet klaar.

Halverwege het jaar ben ik van baan veranderd, mijn vader werd heel ziek en is plotseling overleden en als klap op de vuurpijl werd mijn man ook nog eens ernstig ziek. Gelukkig gaat het met hem weer een stuk beter, maar we zijn er nog niet.
Dit alles heeft mij heel veel energie gekost. Vandaar dat de puf echt even weg was.

Maar nu een nieuw jaar, een nieuwe bladzijde waarin hopelijk leukere momenten geschreven gaan worden.
Dus wat is er leuker om weer terug te zijn als de nieuwe voorjaarscatalogus en de Sale a Bration van start gaan?

Sale a Bration en Voorjaarscatalogus
En de nieuwe producten zijn echt supermooi!
Maar.... Jullie willen natuurlijk nu lekker door de twee nieuwe folders struinen. Daarom hieronder de nieuwe folders zodat je ze alvast online kunt bekijken. Klik daarvoor op de plaatjes:



Super mooi he? Mocht je nu wat willen bestellen, houdt er dan rekening mee dat je bij elke € 60,- dus een mooi cadeau uit de SAB-folder mag uitkiezen. De moeite waard, de actie duurt nog t/m 31 maart as.

Instappen?
Daar is nu ook een hele mooie aanbieding voor! Alleen gedurende de SAB-periode kun je nu niet alleen meer producten kiezen, maar kun je ook kiezen voor die geweldige Craft & Carry Tote! Deze tas is exclusief te verkrijgen in een starterkit.

Optie 1:
Kies voor € 230,- aan producten en betaal slechts € 129,-!!

Optie 2:
Kies voor € 230,- aan producten, ontvang de Craft & Carry Tote en betaal slechts € 160,-!!

Bij beide opties kun je dus voor € 55,- meer aan materialen uitkiezen.
Mocht je je willen inschrijven als demo en voor een van de twee opties gaan, klik dan hier (klik!).

Meer informatie nodig? Stuur me dan even een mailtje: cardsandscrapping@live.nl.

Later vandaag een nieuwe post met wat creaties gemaakt met de nieuwe producten.
Stay tuned!

Lieve scrapgroetjes,
Miriam



1 opmerking:

  1. Ach Miriam. Ik lees nu dit berichtje. Ik laat net een reactie achter op je boogbericht bij vandaag. Je andere creaties van dit jaar heb ik op andere social-media kanalen voorbij zien komen en ik rolde nu naar beneden. Lees dus nu je verhaal. Dat is inderdaad een rotjaar voor je geweest! Ik hoop van harte dat je je energie weer een beetje terug hebt (zo te zien aan je prachtige creaties wel!) en dat 2019 een beter jaar voor je wordt. Lieve groetjes, Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS